asg team Warszawa
1. Kokolor
2. Dexter
3. TATOS Skorpion
4. STALKER Skorpion
5. Duduś TB
6. Tom
7. Marine
8. Ola
9. Przemek 50%
10.Szybki (Skorpion)
11. Grzesio ASG+
12. jahu
Ktoś od nas jeszcze będzie ???????
W scenariuszu będą zmiany.
Miejsce FP godzina 9.00
1. Kokolor
2. Dexter
3. TATOS
4. STALKER
5. Duduś
6. Tom
7. Marine
Chyba ci się nudziło, że to powymyślałeś, niechciało mi sie czytać do końca ale chyba NIE NAPISAŁEŚ GDZIE, O KTÓREJ.
I jestem za kilkoma zwykłymi dead meczami bez medyków i respów.
http://imageshack.us/photo/my-images/832/scent.png/
1. Konwój- chyba wszystko jasne
2.Obrona- alfa ma tylko magazynki po 100 kulek może respić się 4 razy ale z respu można wyjść tylko wtedy kiedy jest na nim cała drużyna, beta ma Medyka każdy ma 2 rany i może używać pełnych hi capów
2.Bitwa podczas rozpoznania-Potyczka zwiadów zamienia się w bitwę obie drużyny mają 10 min na rozstawienie się w dowolnym miejscu
siły podzielone są na sekcje zwiadu (5 osób może ulec zmianie) zniszczenie całej sekcji daje punkt. Jeżeli sekcje spotkają się podczas rozstawiania mogą otworzyć ogień zniszczona w ten sposób sekcja daje 2 punkty. Sekcje muszą być w odległościach pozwalających odróżnić je przeciwnikowi. W czasie rozstawienia sekcje nie mogą zbić się w kupę
Czas. 1h 15min.
3.Wyniszczenie-wy tu my tam i na siebie
3.Ewakuacja-obie strony muszą się ewakuować Podział podobny jak w bitwie zwiadów. każda sekcja ma punkt ewakuacji np.(alfa sekcja A punkt A) siły są w totalnej rozsypce i muszą się ewakuować wygrywa drużyna która ewakuowała więcej jednostek
czas.30 min
3. walka o punkty- każdy chyba rozumie
3.Destrukcja-każda ze stron ma zniszczyć określone punkty przez odpalenie baterii umieszczonej na punkcie.
modyfikacje:
W każdej fazie będzie podział na oddziały tak jak w bitwie podczas rozpoznania na jeden oddział przypada jeden medyk uleczający tylko tych ze swojego oddziału
Nie będzie respów, chyba , że jest to napisane w scenie każdy ma 1 ranę czyli jest leczonym raz przez medyka. jeżeli oddział nie straci żadnego członka lub zabije np. całe 2-3 wrogie oddziały zahartuje się w boju i ma +1 ranę
Trafienie w broń ją uszkadza może strzelać semi , rkm krótką serią , następny postrzał w broń oznacza jej wybuch i ranę , można używać tylko boczniaka. Broń może zostać naprawiona lub wymieniona w określonym punkcię.
1. Dexter
2.Klusek
3.Tatos
4.Stalker
5.Duduś
6.Milka