#1 2012-10-20 17:03:18

dexter

Alfa

Zarejestrowany: 2010-11-16
Posty: 107
Punktów :   

04.11.2012 JAK ZŁAPAĆ DYNIĘ

http://imageshack.us/a/img211/7946/dynierb.png

Uploaded with ImageShack.us

Mamy przyjemność zaprosić was na imprezę która odbędzie się na Fortach Piłsudskiego w dniu 04.11.2012.
W związku z tym ze będzie to okres halloween'owy ta strzelanka będzie utrzymana w podobnym klimacie, czyli...
będą ci zombi, będą dynie i jeszcze inne klany

ZARYS FABUŁY

Była sobie pewna kraina z pozoru spokojnie wyglądająca ale tylko z pozoru. Mieszkańcy tej krainy to zwykli ludzie. Byli uczynni i przyjacielsko nastawieni do innych jednak raz w roku gdy przychodzi Halloween zmieniają się oni nie do poznania. Mianowicie część ludzi, rdzennych mieszkańców zamienia się na jedną noc i jeden dzień w krwiożercze zombi. Na owym terenie mieszkali również przyjezdni zwani osadnikami oraz niewielka garstka farmerów. ( osadnicy i farmerzy nie zmieniają się w zombi) Farmerzy dowiedziawszy się że ziemia tu jest szczególnie urodzajna zaczęli hodować niespotykane dynie które miały szczególne właściwości. W Halloween farmerzy jak i osadnicy musieli stawiać czoła zombi by przeżyć. Osadnicy dowiedzieli się że owe dynie posiadają szczególne właściwości mianowicie są one antidotum na pogryzienie przez zombi i dają im życie, muszą wydobyć je oni od farmerów lecz ci nie są zainteresowani oddaniem swych dyń obcym. Gdy zombi również się dowiadują o tych właściwościach zaplanowali podbój całej krainy, lecz pozostało im niewiele czasu. Jedni jak i drudzy muszą dojść do farmerów.

ZADANIA DLA POSZCZEGÓLNYCH KLANÓW

ZOMBI ( 40 procent ilości graczy) - REDBERET BBO301 DOPISUJEMY SIĘ W POSTACH Z LISTAMI

1.odszukać pierwszą dziką dynie w wyznaczonym kwadracie podanym na mapie
2.wysadzić dynie - sprawi to że osadnicy nie dostają dodatkowego życia na dojście do farmy
3.odszukać mapę umieszczoną niedaleko pierwszej dyni,tu będzie zaznaczona lokalizacja farmy. (KAZDY KLAN MA SWOJĄ MAPĘ) tu idziemy tylko tak jak jest narysowane w mapie
4.znaleźć farmę zabić farmerów -trafiony farmer przechodzi na stronę od której dostał postrzał i gra dalej po jej stronie.
5. przejąć dynie z farmy i donieść ja-je do mostku dowolną drogą -koniec rozgrywki dynie można odbijać,trafiona osoba zostawia dynie tam gdzie dostała


FARMERZY - 10 do 15 osób w zależności od frekwencji -KSK DOPISUJEMY SIĘ W POSTACH Z LISTAMI

1.obrona farmy przed obcymi i obrona dyń
farmer ma tylko jedno życie trafiony idzie do klanu od którego dostał postrzał i gra na zasadach tego klanu,w momencie dołączenia do danego klanu może on poinformować ich gdzie są dynie ile ich jest i ilu ludzi ich jeszcze pilnuje


OSADNICY (60 procent ilości graczy) WSZYSCY POZOSTALI DOPISUJEMY SIĘ W POSTACH Z LISTAMI

1.odszukać pierwszą dziką dynie w wyznaczonym kwadracie podanym na mapie
2.wysadzić dynie - sprawi to że osadnicy dostana dodatkowe życie na dojście do farmy
3.odszukać mapę umieszczoną niedaleko pierwszej dyni,tu będzie zaznaczona lokalizacja farmy. (KAżDY KLAN MA SWOJĄ MAPĘ) tu idziemy tylko tak jak jest narysowane w mapie
4.znaleźć farmę zabić farmerów -trafiony farmer przechodzi na stronę od której dostał postrzał i gra dalej po jej stronie.Przejęte dynie dają ponownie osadnikom drugie życie
5. przejąć dynie z farmy i donieść ja-je do mostku dowolną drogą -koniec rozgrywki dynie można odbijać,trafiona osoba zostawia dynie tam gdzie dostała



UPROSZCZONE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ROZGRYWKI:

:!: Trafiona osoba nie łazi, nie biega, nie strzela bez sensu, ani nie testuje karabinu... siedzi na dupie i czeka aż ktoś ją wyleczy BĄDZ IDZIE DO RESPA W ZALEŻNOŚCI OD SCENARIUSZA
:!: KAŻDY TRUP zakłada czerwoną szmatę i grzecznie idzie do oznaczonej strefy przez organizatora. Po drodze nie dyskutuje czy dostał słusznie czy nie i nie przekazuje pozycj drużyny przeciwnej dalszym uczestnikom rozgrywki. W oznaczonej strefie (respie), jak już do niej dotrze nie strzela bez sensu w siną dal i nie rozprasza kolegów którzy jeszcze grają.
:!: Gracz który dostanie głośno mówi "DOSTAŁEM"
(DLA DOBRA GRY I ATMOSFERY, JEŚLI JEST SYTUACJA SPORNA LEPIEJ POWIEDZIEĆ DOSTAŁEM I ZEJŚĆ Z POLA WALKI... później wyjaśnimy wszystkie spory cywilizowanie)
:!: Gracz trafiony w hełm, kamizelkę, but, sznurówkę czy spinki do mankietów jest uznawany za rannego/trupa, a trup nie rozmawia z innymi.
:!: Granaty zabijają wszystko w promieniu 5 metrów. Przed granatami chronią nas jedynie przeszkody takie jak betonowe zapory, grube baobaby, pnie a nie krzaki. Za granat uważa się tylko to coś co wyładowane jest kompozytem bądz też grochem a nie samą petardę.
:!: Każdy gracz zobowiązany jest do noszenia okularów ochronnych i zabrania ze sobą czerwonej szmaty.
:!: UWAGA - Bez czerwonej szmaty gracze nie będą dopuszczeni do gry

Moc replik:
- CQB (wewnątrz fortów budynków):max 350fps/ful auto
-370- 420fp Poza fortami-teren otwarty ful auto nie mniej niz 5 metrów
- repliki mocniejsze niż 420 fps tylko otwarty teren no i z otwartego do budynku
Repliki mocniejsze niż 600fps nie mogą brać udziału w rozgrywce.
Brak ograniczeń magazynkowych.
Nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie.

Trafienia:
- Każdy gracz ma posiadać dwa bandaże w zależności od scenariusza
- nie opatrujemy się sami jedynie przez osobę z teamu.
- Po wykorzystaniu bandaży czerwona szmata i marsz na respa.
- Można dobijać poprzez dotknięcie i deklarację „nie żyjesz”.



Zbieramy się o godz 09.00 następnie 09.30 - odprawa i zaczynamy.




1.KRUCHY RB KLAN ZOMBI
2.SOCCO RB
3.Tomasz
4.Bożki RB
5.Dexter 301BBO
6.Klusek 301 BBO
7.Burzu RB
8.Ciara RB
9.Grisha RB
10. Woolfgard + 2
11. Hern 301BBO
12.Tommy301BBO
13.Clark
14.Samuraj
15.Młody
16.Major
17.Kozioł RB
18.Dudish RB
KLAN FARMERÓW KSK
1.



KLAN OSADNIKÓW WSZYSCY NIE WYMIENIENI WE WCZEŚNIEJSZYCH KLANACH
1.

Ostatnio edytowany przez dexter (2012-10-20 17:08:24)

Offline

#2 2012-10-20 20:13:03

Masel

Żółtodziób

Zarejestrowany: 2012-10-12
Posty: 3
Punktów :   

Re: 04.11.2012 JAK ZŁAPAĆ DYNIĘ

1.KRUCHY RB KLAN ZOMBI
2.SOCCO RB
3.Tomasz
4.Bożki RB
5.Dexter 301BBO
6.Klusek 301 BBO
7.Burzu RB
8.Ciara RB
9.Grisha RB
10. Woolfgard + 2
11. Hern 301BBO
12.Tommy301BBO
13.Clark
14.Samuraj
15.Młody
16.Major
17.Kozioł RB
18.Dudish RB
KLAN FARMERÓW KSK
1.



KLAN OSADNIKÓW WSZYSCY NIE WYMIENIENI WE WCZEŚNIEJSZYCH KLANACH
1.Masel
2.DiDi
3.Zaba

Offline

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.extreme-klan.pun.pl www.andrewiprzyjaciele.pun.pl www.samurayz.pun.pl www.ostrza1410.pun.pl www.rosz.pun.pl